Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Autor
Klimaszewska Agata
(1)
Klimaszewska Agata Red
(1)
Siuda Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Oswiata
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Przysposobienie wojskowe
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Gatunek
Czasopisma pedagogiczne polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik
2014, nr 48 (grudz.)-.
Stanowi kontynuację: Doradca Dyrektora Szkoły
Stanowi kontynuację: Monitor Prawny Dyrektora
Tytuł według okładki.
Od 2015, nr 56 [red. nacz. Klaudia Elert].
Od 2016, nr 7 podtytuł: praktyczna wiedza, prawo oświatowe, niezbędne narzędzia, rzetelni eksperci.
Od 2016, nr 8 [red. nacz. Karolina Protas].
Od 2017, nr 8 [redaktor naczelna Agata Klimaszewska].
Zawartość zasobu Kielce - Czytelnia
2023, nr 1 (126 styczeń) i e-wydanie, nr 2 (127 luty) i e-wydanie, nr 3 (128 marzec) i e-wydanie, nr 4 (129 kwiecień), nr 5 (130 maj-czerwiec) i e-wydanie, nr 6 (131 wrzesień) i e-wydanie, nr 7 (132 październik) wydanie papierowe i e-wydanie, nr 8 (133 listopad-grudzień) wydanie papierowe i e-wydanie
2024, nr 1 (134 styczeń) wydanie papierowe i e-wydanie
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Kielce - Czytelnia: nr 55, nr 56, nr 57, 2023 nr 1(126), nr 2(127), nr 3(128), nr 4(129), nr 5(130), nr 6(131), nr 7(132), nr 8(133), nr 9, nr 10, nr 11-12, 2024 nr 1 (wyd. papierowe i e-wydanie), nr 2
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mies.
2014, nr 48 (grudz.)
Stanowi kontynuację: Doradca Dyrektora Szkoły
Stanowi kontynuację: Monitor Prawny Dyrektora
Stec Jacek: Innowacyjne metody realizacji podstawy programowej, s. 4-9; Konewska Małgorzata: Nie bójmy się niepełnosprawności, s. 10-13; Majchrzak Marcin: Nowe zasady oceniania, s. 15-18; Lesińska Joanna: Wolne mroźne dni, s. 20-23; Narzędziownia: Wymaganie 5. Respektowane są normy społeczne, Wymaganie 9. Rodzice są partnerami szkoły lub placówki, Tolerancja - sztuka życia z innymi (scenariusz zajęć), Wskazówki dla nauczycieli (do rozdania lub wywieszenia w pokoju nauczycielskim), Ulotka dla nauczycieli, Ulotka dla ucznia, Ulotka dla rodziców, Oświadczenie dyrektora, Rejestr ryzyka w szkole, Zarządzenie dyrektora, Zezwolenie na indywidualny program nauki, s. 25-41; Stankiewicz Kazimierz: Wychowawca pierwszego kontaktu - o sztuce prowadzenia zebrań, s. 42-43; Stec Jacek: Organizacja przestrzeni szkolnej, s. 44-47; Krzysztofiak Katarzyna: Czy lektury zachęcają do czytania?, s. 48-49; Kubala-Kulpińska Aleksandra: Śmieciowe jedzenie w szkołach. Choroby i zaburzenia odżywania, s. 50-53; Łoskot Małgorzata: Cyberprzemoc a zaburzenia osobowości młodego człowieka, s. 54-57; Kubala-Kulpińska Aleksandra: Chorzy na wygląd. Co o dysmorfofobii każdy z nas wiedzieć powinien?, s. 58-61; Nowacka Anna: Syndrom nowego kalendarza, s. 62-63.
W czytelni egzemplarz z 2015, nr 49 (styczeń).
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.016:355.58:614.88
Zawiera: Edukacja dla bezpieczeństwa ; Bezpieczna szkoła czyli jaka? ; Czynniki warunkujące bezpieczeństwo uczniów w praktyce życia szkoły ; Psychologiczne, pedagogiczne i formalne ujęcie rozumienia bezpiecznej szkoły ; Bezpieczeństwo personalne i strukturalne ; Pedagogika dialogu w tworzeniu bezpiecznej szkoły ; Edukacja dla bezpieczeństwa w sytemie oświaty ; Wnioski teoretyczne i wskazania praktyczne ; Wybrane akty prawne mające związek z edukacją dla bezpieczeństwa.
Zawiera: Wyciąg z Uchwały Rady Ministrów Nr 218/2006"Bezpieczeństwo w szkole".
Zawiera: Bezpieczeństwo powszechne, ratownictwo i pierwsza pomoc w programach szkolnych - bezpieczna szkoła w praktyce - wszystkie etapy edukacyjne ; Powszechne nauczanie pierwszej pomocy w szkołach - nowe wyzwania: aktualny stan nauczania pierwszej pomocy, propozycje dotyczące zwiększenia efektywności i skuteczności nauczania pierwszej pomocy.
Zawiera: Podstawowe zasady ratownictwa i przywracania życia ; Zasady i psychologiczne aspekty udzielania pierwszej pomocy: resuscytacja krążeniowo-oddechowa u osób dorosłych, podstawowe zabiegi resuscytacyjne u dzieci, omdlenie, zadławienie, zawał serca, krwotoki, zranienia, złamania, zwichnięcia, skręcenia i zmiażdżenia, uszkodzenia kręgosłupa, urazy głowy, wypadek drogowy, oparzenia, odmrozenia, zatrucia, ukąszenia i użądlenia.
Zawiera: I ty możesz żyć bezpiecznie ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym ; Dojazd do szkoły rowerem i motorowerem ; Bezpieczeństwo podczas przewozu dzieci i młodzieży do i ze szkół ; Bezpiecznie i higieniczne warunki w szkole. Materialne środowisko dydaktyczne ; Bezpieczeństwo podczas obowiązkowych i nieobowiązkowych zajęć wychowania fizycznego ; Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych ; Bezpieczeństwo w miejscu zamieszkania ; Bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ; Stanowisko pracy ucznia ; Bezpieczeństwo w placówce letniego wypoczynku.
Zawiera: Współpraca i współudział szkoły z instytucjami, organizacjami społecznymi i stowarzyszeniami w zakresie upowszechniania wśród dzieci i młodzieży wiedzy o bezpieczeństwie ; Współpraca z jednostką policji, straży pożarnej, gminnej 9miejskiej), ze strukturami Polskiego Czerwonego Krzyża.
Zawiera: Środowisko szkolne i jego bezpieczeństwo ; Stan bezpieczeństwa w środowisku szkolnym ; Zarys ogólny koncepcji poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy w szkołąch i placówkach oświatowych ; Program EURO-BHP poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy w szkołąch (Etap I i Etap II - główne wytyczne) ; Zestawienie najczęściej występujących nieprawidłowości i usterek z zakresu bezpieczeństwa i higieny nauki w szkole ; Prawa i obowiązki dyrektora szkoły jako pracodawcy (uprawnienia, troska o bezpieczeństwo i odpowienie warunki pracy i nauki, identyfikacja zagrożeń oraz podejmowanie działań zapewniających bezpieczeństwo i higienę pracy w placówce oświatowej, zapewnienie podczas zajęć odpowiedniej opieki uczniom, opieka nad uczniami podczas przerw między zajęciami, szkolenia w zakresie bhp, zapoznawanie uczniów z zasadami bhp w szkole i placówce - profilaktyka, przestrzeganie przepisów dotyczących bhp).
Zawiera: Nadzór i kontrola BHP w szkole: system oświaty a organ prowadzący, organy nadzoru nad warunkami pracy w szkołąch i plcówkach oświatowych, Państwowa Inspekcja pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Sraż Pożarna, Społeczna Inspekcja Pracy, związki zawodowe, prokurator.
Zawiera: Wykaz proponowanych narzędzi wspomagających zarządzanie bhp w szkołach i placówkach oświatowych: zakres obowiązków pracownika służby BHP - szkolnego inspektora BHP, scheamt oceny ryzyka zawodowego oraz wynikające z niego działania, lista kontrolna pytań, wykaz zagrożeń na stanowsiku nauczyciela zidentyfikowanych na podstawie listy kontrolnej zagrożeń, przykładowy plan poprawy warunków BHP sporządzonych na podstawie stwierdzonych nieprawidłowości zidentyfikowanych za pomocą listy kontrolnej zagrożeń, regulamin przebywania i korzystania z auli szkolnej i innych sal lub pracowni, okresowy przegląd i konserwacja obiektu szkolnego rejestrowane w książe obiektu, protokół z przeprowadzonego przeglądu obiektu szkolnego pod względem BHP, obsada nauczycieli na dyżurach (zalecenia) - przykład, polecenie powypadkowe, wzór - przykład rzeczywisty, raport o stanie bezpieczeństwa, wzór - przykład rzeczywisty.
Zawiera: Podstawy prawne - BHP w szkole, podział tematyczny.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej